Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Mikaela - 17 juni 2014 22:43

Det är bara människor som kan göra så hemska saker som händer runt om oss.
Djur gör inte så.
Djur snackar inte skit.
Djur lovar aldrig nått som dom inte kan hålla.

Djur är ärliga. Dom säger/visar direkt vad dom känner. Väntar inte och låter hatet växa för att sen explodera.

Men så fungerar inte människan.
Människan ljuger, snackar skit och bara lovar massor som dom inte kan hålla.

På en vecka har två "vänner" visat sig vara så falska som bara människor kan vara.
Många kommer att säga till mig när dom läst det här inlägget. Att det är inga riktiga vänner.
Det är sant, men riktigt så enkelt är det inte.

Allt jag hoppas, gällande dom här två vännerna, det är att dom öppet och ärligt kan berätta vad som gick så fel.

För kanske kan vi då glömma och gå vidare, antingen tillsammans eller var för sig.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards