Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Mikaela - 13 mars 2014 07:03

Dom här dagarna är det inte solen som tagit min tid för den har jag fått se på genom ett fönster, för nu har jag jobbat på arken i två dagar.
Det har varit två roliga dagar men också mycket att ta in :) jag har sovit som en klubbad säl på nätterna :)

Nu har vi bara två grabbar kvar till salu. "Charlie" och "Celix". Hoppas snart att deras nya hem dyker upp!
Igår kväll flyttade Cezar till Umeå. Cezar har ju varit en av mina favoriter så det kändes lite såklart i hjärtat när han åkte. Framför allt när dom fått stanna lite extra.


Idag är jag än så länge ledig, så länge inte hemtjänsten hör av sig.
Veterinären kommer hit och vaccinerar igenom gänget och jag ska passa på och städa medans ungarna är en kortis på dagis.
Kanske får jag äntligen njuta av en kaffe i solen? :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards