Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Mikaela - 11 mars 2014 06:15

.. Få till ett inlägg igår, men solen tog över min tid :)
I söndags var det också sol och kanonväder så familjen gick på en liten promenad. Med oss hade vi Muffin. Vi gick in på en gata vi inte gjort tidigare och helt plötsligt hittade jag min lilla drömgård. Eller det är väl egentligen ingen gård, men ett hus precis in till skogen med em utbyggnad perfekt för att kunna ha Pysen hemma. Ghaa..!!
Dream on..

Men mysig var promenaden iaf!

Sen åkte vi till Horndal och hämtade Simon som ska vara här i veckan och hjälpa till med hundarna då jag börjar på Arken och vi fortfarande har valpar till salu.
Eftersom solen fortfarande lös så slog vi gång grillen och grillade för första gången i år. Nu vet jag varför vi i Sverige äter för mycket kött.
För det är så satans gott och grilla!!

Igår regnade det på fm så då passade Simon och jag på att åka och köpa djurfoder. Men sen sprack solen fram så vi passade på att vara ute med barnen och hundarna.
Simon hjälpte mig och fota valparna i solen :)

I dag blir det då att jobba min första dag på Arken. Håll tummen för att det ska gå bra :)
Å njut i solen!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards