Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Mikaela - 7 mars 2014 21:43

Fredag kväll.. Klockan är runt 21.30 Jag brukar sluta runt den här tiden när jag jobbar. Men i dag fanns det ingen tid över till att jobba.
Barnen har varit lediga ifrån dagis så vi var iväg en sväng på dan.
Sen kom Eva hit med lite ägg och tog en fika.

Ja, sen var det bara att sätta igång och bada hundar. Elton ska ju ställas ut imorgon. Dock bara på en inoff. Men dom andra åkte i badet dom med. Vädret har ju varit långt ifrån bra och hundarna var såå skitiga. Även valparna är skitiga, men dom har inte lika lång päls som det fastnar i. Dessutom skrubbade jag av dom här om dagen. Lika skitiga var dom igen, dagen efter :)
Imorgon ska två av valparna flytta så dom har blivit trimmade idag så får Eddan bada dom imorgon fm.

Idag fick jag två posetivt besked. Det första var att jag fick rätt mot Alfa kassan. Dom stängde ju av mig 3 feb men jag skickade in en redogörelse till dom och fick rätt. Det stod att pengarna omgående skulle betalas ut :) Ja dom små slantarna..

Sen så har ju jag även fått ett vik på Arken zoo i Falun och börjar där nästa vecka. Det ska bli super roligt!
Kommer kombinera det med hemtjänsten.

Nu ska jag packa ihop det vi ska ha med oss imorgon. Nora åker med, världens bästa sällskap! Man har aldrig tråkigt med en 5 åring!

Den här lilla skrotungen lämnar vi hemma med pappsen :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards