Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Mikaela - 5 mars 2014 18:26

Ja att det är lerigt ute syns inne kan jag lova.. Å hundarnas pälsar ska vi inte prata om.. Phu.. Men på fredag ska jag bada alla vuxna tänkte jag.
För på lördag är det en inoff utställning för Elton i Rättvik.
Sen blir det hem fort för att hinna bada dom två valparna som ska flytta.
Lilla söta Chilli ska flytta hela vägen ner till Göteborg och underbara Cezar ska flytta upp till Umeå. Det blir jätteskönt för dom att få komma till egna hem men det känns ju lite extra i hjärtat nu när dom bott kvar lite extra.

Idag var jag med dom två till veterinären för ombesiktning. Båda sov lugnt och stilla i bilen på väg dit och när dom var där röjde dom gärnet!

Båda fick u.a på sina papper och är nu redo för sina nya hem!

Imorgon ska jag först snabbklippa Baloo innan jag sen ska jobba till kl 21.30

Resten av kvällen ska jag nog försöka att ta det lite lugnt, stressa kan man ju göra en annan dag :)

[Bild]

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards