Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Mikaela - 28 februari 2014 09:28

Eftersom Volvon fick den domen den fick på besiktningen bestämde vi oss för att sälja av den till vrakpris.
Men eftersom vi inte klarar oss med en bil så lånar snällaste svärmor ut sin lilla bil till oss tills vidare. Så jag och Nora åkte med mamma ner till Uppsala igår där Micke hämtade upp oss och körde mig och Nora till farmor/svärmor.
Vi hann även in en mycket snabbis till Joi å familjen på en bit mat och lite snack innan vi skulle ut i skogarna igen. På vägen hem fick vi sällskap av Simon och hans tjej Sandra som vi skulle släppa i Avesta.
Vädret var katastrofalt! Den var sån tjock dimma att jag knappt såg en meter framför bilen. Väldigt obehagligt och det gick inte fort kan jag ju lova.. Men vid 23 tiden var iaf jag och Nora hemma igen.

Nora på tåget :)



Några sittplatser fanns inte men vi hade en kartong med som Nora kunde sitta på :)

Förhoppningsvis blir vi av med Volvon redan imorgon, men det är med en tår i ögat.. :(

Vi har ju ingen hundbil nu så hur jag ska lösa utställningsbiten framöver återstår att se..

Idag ska jag jobba mellan 14-21.30 Det ska bli kul och skönt att komma ifrån lite. Tiden går så himla fort dessutom på hemtjänsten.

Vad helgen har att erbjuda återstår att se. Trevlig helg!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards