Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Mikaela - 26 februari 2014 22:24

Det har varit fantastiskt skönt att ha mamma här ett par dagar. Dom första två dagarna var jag som en helt annan människa, sen fick jag brev ifrån alfa kassan igår. Min utbetalning är indragen och dom vill stänga av mig ifrån alfa kassan över en skit sak..

Sen var vi och besiktade Volvon idag.. Ja, det såg inte så bra ut.. Min älskade Volvo.. Den kommer nu att säljas som reservdels bil för en mycket liten summa :(

Som grädde på moset fick jag inte den tjänsten jag önskat mig mest i hela världen. Fick ist ett vikariat..
Hoppas för allt i världen att det kan leda någonstans..
Det här hör ihop med det mötet jag var på förra veckan..

Att vi inte fått några valpar sålda behöver jag väl knappast ens säga..

Ojaa, jag har all rätt i världen att gnälla just nu!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards