Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Mikaela - 17 februari 2014 09:15

Idag är det en sån-där-dag.. En sån där dag där jag skulle göra vad som helst för att få ha min mamma här ett par dagar.. För att jag verkligen saknar att kunna göra sånna där mamma-dotter-saker.. Och dels för jag verkligen skulle behöva avlastning för att komma ikapp..

Igår så var vi på maxi i Borlänge, då träffade jag på en vän och hennes vuxna dotter. Och det var precis sånt som jag och mamma brukade göra när vi bodde nära varandra. Åh jag saknar det som bara den..

Som om jag inte hade mycket innan så har dessutom Loka blivit sjuk inatt.. Hosta och feber, så att natten varit kass behöver jag väl knappt säga.. Hoppas hon slocknar en stund på soffan så jag kan släppa ut valparna en stund och försöka hinna tok städa..

Ge mig kraft!!!!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards