Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Mikaela - 5 januari 2014 19:16

Kalas två dagar på raken med värdelös sömn där imellan, det känns! Men nu är det gjort :)
Loka är superglad över sina fina saker som hon fått men gladast var hon nog över att Mormor kom igår och Nowalie idag. Hela förmiddagen gick hon och tjatade och tjatade om när Nowalie skulle komma.
Dom leker superfint tillsammans trots att båda är inne i MIN fasen :) tur att dom har en varsin MIN MAMMA osv..

Imorgon ska jag ägna mig åt hundarna som hamnat lite åt sidan nu i helgen. Eddan är ledig och skulle ta barnen en sväng, någonstan medans jag ska klippa Elton, Flora och bada Alice. Muffin ska också gås igenom!
Sen ska alla valparna få sina klor klippta och på tisdag ska vi ta nya bilder på bebisarna!

Nu är jag sugen på nått gott, men jag vet inte vad.. :/ kanske en kopp the, en filt och lite softande i soffan :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards