Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Mikaela - 21 september 2013 18:04

Tror inte jag hunnit skrivit nått sen i torsdags. Gårdagen försvann i ett nafs! Jag, Loka, Nora å Tarja var i väg till Falun en sväng å handlade mat! Massor med mat och en hel del inför Nora's djurbarnkalas hon hade idag.

Sen hann jag bara hem å in i duschen och piffa till mig, för jag å ett glatt hundgäng hade blivit bjudna hem till Marie och Baloo på middag.
Jag hade det väldigt trevligt med mycket god mat och mycket skratt.
Landade hemma igen vid 23.30 men någon sömn blev det knappt. Loka har blivit snorig i näsan så hon låg och vred å vände sig och grät om vart annat. Lillpluttan. Men upp skuttade hon som vilken buse som helst imorse medans hennes pärons ögon gick både kors och tvärs!
Men det var bara att ta tag i dagen för här skulle det förberedas för kalas!
Eftersom Nora skulle ha djurkalas så skulle tårtan bli en älg!

Kärleksmumsen gjordes om till en orm.

Nora förvandlade sig till en häst och sen var det bara å vänta in djurgästerna!

Sen kom allt möjligt ifrån katter, möss, leopard å zebra :)
Å kul hade dom å nu går ögonen i kors igen. Så hopp i säng fort som tusan för imorgon blir det upp tidigt igen. :)

Här hat ni iaf gänget :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards