Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Mikaela - 30 augusti 2013 19:25

Idag har jag känt mig lite låg.. Känner att jag absolut inte varit den mamman jag önskar.. Som Nora säger det, häxan surtant kom fram.. Vad det berodde på har jag ingen aning, men det är rätt påfrestande att vara hemma en hel dag med en 5 åring och en mycket energisk 1,5 åring..

Eddan var ju borta onsdagsmorgon -torsdagskväll, sen till jobbet igen kl 7 imorse.. Ifs kom han hem tidigare än vanligt men då var redan dagen förstörd.. Dessutom ska han bort igen imorgon och kommer hem söndag kväll.. Så himla trist.. Inte konstigt man känner sig låg ifs..

Men så är det ibland. Imorgon ska jag hålla i utställningsträning/tävling i Falun genom MedMaries hundkurser! Dom har aktiveringsdag så det finns en massa roligt att prova på med sin hund, plus ponnyridning å sånt!

Nu ska jag mysa i soffan och njuta av denna gråa fredag..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards