Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Mikaela - 26 augusti 2013 20:21

Efter en liten nitlott gällande jobbfronten så kom Tarja å barnen å muntrade upp mig. Med sig hade hon en blomma, en bollkyss. Den köpte hon till mig för att visa uppskattning! Det värmde mitt hjärta. Tack snälla, vilken fin gest.

Att vi hade det trevligt behöver jag väl knappast nämna, för trevligt har vi det alltid. Barnen lekte dessutom väldigt fint med varandra! Fika, ja det gjorde vi också. Jag och Loka hade bakat Tigerkärleksmums på förmiddagen, smaskens!

Nu på kvällskvisten pumpade Eddan upp däcken på min cykel så satte vi Loka i sitsen bakom. Det var en hit!
Jag lånade en cykel av en av grannarna så cyklade vi ner till grillen för en glass. Det var Noras första riktiga cykeltur och jag vet inte hur många gånger hon sa att hon tyckte det var sååå roligt.
Det gav verkligen ro till själen, så mysigt att cykla med hela familjen!

Kommer nog sova väldigt gott i natt!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards