Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Mikaela - 21 augusti 2013 07:01

Just den här tiden på morgonen, då har jag tid att blogga. Där av blir det alltid gårdagen det handlar om.

Igår gick dagen i 1! Nora till dagis, medans jag och Loka åkte till den öppna förskola som dom håller här 1 dag i veckan. Trevligt var det, men lokalen som dom håller det i var fruktansvärt smutsig..
Vi var där till 11 innan vi åkte till BVC. 1,5 års kontroll och vaccin för Loka. Nu är det väl bara vänta in febern som brukar komma 7-10 dagar efter.. Hoppas den hinner komma och gå innan inskolningen på dagis börjar.

Sen blev det att plocka upp Nora igen innan vi åkte hem och njöt av vädret! Kan inte förstå att igår var det den 20 aug och vi hade 17 grader ute, klarblå himmel och sol!
Även idag ser det ut att bli kanonväder!!

Eddan hann inte mer än att komma hem igår så åkte jag och Tarja plus hennes stora tjej + kompis till Ica maxi.
Både kyl och frys behövdes fyllas på så ut kom vi med en varsin full kundvagn!
Jag mår bra när både kyl och frys är proppfull!

Vad dagen idag erbjuder får vi se :)

Ha en bra dag!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards