Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Mikaela - 10 augusti 2013 15:07

Upp i ottan, väckte Nora 04.45 tror jag klockan var. Hon kvickna till direkt! Sen plockade Marie och Baloo upp oss vid 05.30, då styrde jag bilen mot Örebro eller närmare bestämt Askersund.

Bedömningen började vid 10 idag men redan vid 9 tiden stod tältet på plats. Så skönt å få sätta sig ner en stund och dricka lite kaffe innan allt drog igång.

Jag hade dagen till ära på mig min nya plommonfärgade kavaj som Marie köpt till mig med matchande nagerlack, tjusigt tjusigt.

På utställningen fanns ett dagis för barn så där lekte Nora heeela dagen :) med andra ord gick det ingen nöd på henne inte :)

Domare var Ola Eriksson och domaraspirant Petra Junehall. Ola tog lång tid på sig och värmen tog hårt på hundarna. Trots det så sköte sig Baloo excellent och vann unghundsklassen med CK. I bästa hane blev han 4:a med CERT efter tre championhanar. Om vi är nöjd med dagen? Ojaaa! Superfin kritik fick han också, med inte ett nedslag.

Marie kör nu hem och jag tänkte passa på och vila lite..

Lite bus med Nora fick avsluta dagen :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards