Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Mikaela - 4 augusti 2013 22:52

Tillbaka igen ;) har jobbat 22 timmar denna helg så då förstår ni att det inte finns allt för mycket tid till bloggen :)
Dessutom har vår lillskrutt blivit förkyld och fått feber, Lill Loppan! Hoppas att det här natten blir någorlunda lugnare än dom andra två har varit.. För det är ganska så tufft att ta hand om Loka nattetid och sen jobba mellan 10-12 timmar..

Men imorgon då är det en ny vecka och nya friska tag! Nora börjar på dagis imorgon efter sitt sommarlov och det ser hon verkligen fram emot. Där emot vet jag inte om hon börjar kl 8.30 eller 9.15? Eddan får ringa dit imorgonbitti och fråga.. Skulle kunna fråga grannen, men hon sover nog nu ;)

Det är inte bara Nora som längtar till morgondagen, utan även jag! För imorgon efter jobbet, (slutar tidigt, kl 16) så ska jag, Tarja och Malin styra Volvon ner till Väsby! Utan barn!
Japp, vi ska på kvällen gå ut och ta ett glas och sen slaggar vi hos mammsen för att sen på tisdag åka in till stan och knalla lite innan vi åker hem till långshyttan igen. Tjejigt värre!
Förhoppningsvis kan vi locka med oss några fler imorgon när vi ska gå ut och ta ett glas!

Nej nu blir det lopplådan! Men först måste jag ju passa på att gratta min lillasyster Evi och hennes man som igår blev föräldrar till en liten tjej! Stort grattis!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards