Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Mikaela - 7 juli 2013 22:22

Men kan det bli för mycket av det? Nej inte om ni frågar mig. Det finns ju skugga att dra sig undan i. Värre har hundarna. Även dom har givetvis skugga och dom kan även gå in och svalka sig. Ändå ska dom ligga i solen och flåsa. Idag svalkade vi av dom på halsen och dom tyckte nog det var skönt efteråt även om dom aldrig skulle erkänna det :).

Jag och Nora har varit på roadtrip idag igen. Vi var till samma ställe som sist, nämligen hem till min vän Sofie som har kenneln Solid Hearts. Hon föder upp pommeranian och vi har nu fått turen, äntligen, att få förvalta en av hennes hundar hemma hos oss. Nått vi planerat länge. Den här lilla valpen skulle inte bara bli vår vän utan även Busbus. Nu blev det ju inte så men vi är ju otroligt glada över att iaf ha en valp hos oss, för nu är det bra tomt hemma. Nora sörjer fortfarande Busbus men ser nu iaf framåt igen!
Vi kallar henne Muffin och hon är precis 8 veckor fyllda. Söt som socker och hon älskar redan Nora. Dom sover nu tillsammans på en madrass på golvet.

Imorgon jobbar Eddan igen så vad vi ska roa oss med visar sig! Men nu, sängen!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards