Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Mikaela - 17 juni 2013 19:29

Shit så slut jag var igår kväll. Orkade inte bara blogga! Även gårdagens utställningsresultat på Baloo var super. 3:e bästa hane igen men denna gång med ett reserv-CERT. Han hade lite väl mycket energi igår då det var svårt att motionera honom på morgonen pga av vädret.
Flora hade jag ju inga jätteförhoppningar på även om jag tycker hon är fin så behöver hon fortfarande tid. Men hon fick excellent och en jättefin kritik. Skötte sig utmärkt trots att hon inte varit ute i ringen på väldigt länge.

Idag behövde vi fylla på med hundmat igen, så det blev en sväng till Falun, hittade även lite annat smått å gott, så som ett par gummistövlar med rosor på ;)

Idag gottade vi till det lite och åt bakpotatis med skagenröra som Eddan gör så sjukt god!!

Valparna har varit ute hela dagen idag och busat. Men dom är så himla tysta, märker ju inte av dom! Nu finns bara lilla Bubbel kvar till salu. Och så söker vi fortfarande efter en halvfodervärd till Bums.

Nu ska vi släppa ut valparna ur hagen på kvällssläppet innan det är dags för dom och sova.

Imorgon åker jag, Nora och mamma ner till Väsby.
Bjuder på en bild på fina fina Flora!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards