Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Mikaela - 15 juni 2013 21:56

Att klockan ringde tidigt imorse spelade ingen större roll för jag tycker jag varit vaken typ hela natten. Har säkert kollat på klockan en gång i timmen natten igenom. Så värdelöst så ni anar inte. Men jag brukar ha lite svårt att sova natten innan utställning. Lite nerver som spelar in.

Idag vann Baloo unghundsklassen igen med CK och bästa hane kom han 3:a efter två championhanar vilket gjorde att han nu fick sitt 4:e CERT! 3 av hans CERT har han nu fått på tre utställningar efter varann. Siken kille han är. Skötte sig gjorde han i dag med och rörde sig bra trots att ringarna var små.

Jag har nu dammat av Flora för hon ska få följa med ut i ringarna imorgon. Jag har dock inga jätteförhoppningar men ett exellent hoppas vi på iaf!

Någon bild från dagens utställning? Nej inte en enda tyvärr. Men trevligt var det iaf! Hörs imorgon igen.
Jo juste, nu är huset fullt igen. För nu är mamma, Micke,lillebror Simon och deras hundar här! Underbart! Mamma ska dessutom stanna tills på tisdag då Nora och jag följer med henne ner ist och får lite egen ovärderlig egentid!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards