Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Mikaela - 4 juni 2013 16:42

Herregud så mycket jag skrattade igår! Åt vadå liksom? Ja min syrra kom iaf och vi har väldigt roligt ihop. Jag skrattade så tårarna sprutade! Sån härlig känsla att få känna sig som ett barn igen ! Tack snälla storasyster för att du kom och livade upp gårdagen!

Idag så har Malin och hennes son Isak varit här. Tyvärr är det jättekallt ute så vi har varit inne hela tiden. Det märks även på Nora direkt när hon inte kan få gå ut och göra av med lite energi. Loka slog på två ordentliga vurpor, varav den ena ifrån köksbordet :( det gick bra, en blå/röd bula i pannan och lite chockad blev hon allt. Lärde hon sig nått? Såklart inte.. Det är hon för liten för.

Imorgon jobbar Eddan halvdag och sen tar han helg. Så imorgon ska vi snygga till valparna och ta nya bilder på dom sen ska vi handla mat. Massor av mat. Blir ju ruinerad av att små handla här på Ica.

Resten av veckan kommer gå till att trimma hundar :) kanske ska börja redan nu....

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards