Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Mikaela - 15 maj 2013 21:19

Blev ett litet sent inlägg idag, dagen har nämligen gått i ett kör hela tiden.
Nora var ju till dagis som vanligt mellan 11-14.45, under tiden försökte jag fixa lite tvätt och tvätta några fällar. Sen fixade vi även hos gamle Tarzan-kanin innan det var dags å hämta Nora.
Då åkte vi direkt ner till lekparken en sväng eftersom det var så fint väder ute. Fika fixade vi på vägen.
Väldigt mysigt var det iaf och vi fick sällskap av grannen Malin och Amanda.
Sen var det bara att åka hem och fixa middag innan jag och Nora nu på kvällen åkte in och hämtade mamma på tågstationen. Hon ska vara här tills vi i helgen åker med henne ner. Alltså jag, Nora och Baloo. Har lånat med mig honom till en utställning.
Skönt att ha mamma här och få lite avlastning med allt. Hon är guld värd min mamma!
Nora visste inte om att vi skulle hämta henne utan jag hade sagt att vi skulle åka in och kolla på ett gammalt tåg som skulle åka förbi Hedemora. Gissa hennes glädje när mormor hoppar av tåget!


Ja nu till nått annat skoj, valparna blir i dag 1 vecka!
Så här kommer en bild på var och en.

Boomer 1 vecka.
Vit, brun & tan.
 


Brolle 1 vecka.
Vit & brun.
   

Busbus 1 vecka.
Vit, brun & tan
 

Brownie 1 vecka.
Vit & brun.
  

Bim 1 vecka.
Vit, brun & tan.


Bobby 1 vecka.
Vit & brun.
   

Bubbel 1 vecka.
Vit & brun.


Bums 1 vecka.
Vit, brun & tan.
   


Hur gooa är dom inte liksom?!?! Jag är ju helt kär i dom alla!!
Nu blir det å gosa lite till med dom innan sängen kallar. Ska bli sjukt kul och se Lokas min i morgon när mamma kommer in i sovrummet! Hihi!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards