Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Mikaela - 14 maj 2013 09:58

Kallt som tusan är det fortfarande. Inte många dagar som det varit bra väder än.. Så himla trist! Såhär minns jag inte våren som liten, då var det varmt och soligt och man kunde dra på sig ett par kortbrallor redan i maj.
Var det bättre förr? Eller beror det på klimatet? Eller helt enkelt att vi inte bor i Sthlm längre? Har för-sommaren kommit dit? Det ser så ut på alla bilder man ser iaf! Lyx!

Valparna växer och frodas bra utom en som inte riktigt hänger med. Jag tror inte att det är nått fel på henne utan bara att dom andra dragit iväg i växtkurvan så hon lätt puttas åt sidan. Så nu hjälper vi till med att se till att hon får äta innan alla andra. Så nu är det en hel del pysslande, men det är värt allt så jag jobbar på!

Flera familjer har redan hört av sig och vill komma och träffa godsakerna vilket är jätte kul och som det ser ut just nu kommer två av valparna hamna i närheten iaf! Så roligt! Sen har vi en valp som ev hamnar lite längre bort men då har vi ju sen en anledning till att åka dit och hälsa på :)

Bjuder på en dagsfärsk bild på några av dom. Imorgon är det dags för 1 veckas fotona på dom !

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards