Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Mikaela - 9 maj 2013 21:27

Det finns ju risk att ni kommer få se den rubriken ganska så ofta en tid framöver :)
Men det är sååå mysigt ju!

Men utöver allt valpgos så har vi även varit ute på tomten och lekt. En fika hos grannen han vi också med innan Loka satte sig i en lerpöl.. Haha..
Inte ett dugg förvånad, den ungen alltså...

Till middag gjorde jag en tacopaj som inte alls blev så god som jag tänk mig så nu sitter jag här hungrig igen.

På kvällskvisten tog jag, Nora och Pibk en promenad. Nora på cykeln. Det var så skönt att få komma ut och promenera när det fortfarande är ljust och ljummet ute. Hittade årets första maskrosblad som vi tog med hem till vår gamle vän Tarzan kanin. Dom mumsade han gott i sig.

Imorgon kommer Malin och Isak hit. Det blir trevligt och kul för Loka att ha någon att leka lite med. Men nu måste jag stoppa i mig nått innan det är dags för sängen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards