Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Mikaela - 24 april 2013 07:28

Igår när jag hämtade Nora på dagis så sa fröknarna att idag märktes det att hon mådde mycket bättre. Hon hade orkat leka mycket mer, fått tillbaka färgen i ansiktet och ätit lite bättre. Det var så skönt att höra. Hon har inte heller sovit på dagen nu på två dagar, bara det är ett framsteg. Men så kom ännu ett bakslag igårkväll, ett ordentligt sådant också.. Nora fick jätteont i magen och låg och vred sig i smärtor, grät gjorde hon också.. :( hon fick alvedon men den fick hon inte behålla, kräktes upp den inom någon minut.. Så nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa mig för nu ska hon undersökas och jag ger mig inte först jag fått svart på vitt vad som är fel!!

För att återgå till nått mycket trevligare så var jag och Loka på bus och lunch hemma hos Malin och hennes son Isak igår. Så kul och se barnen faktiskt leka lite med varandra trots att dom båda bara är runt året :) det var i alla fall väldigt trevligt!

Alice går idag in på dygn 51! Nu går det fort och snart har vi om allt går som det ska en massa goa valpar!! Vet inte vem som längtar mest, jag eller Nora :)
Vi har en till gissning också så jag uppdatere listan:

Nora 6 valpar, 4 hanar & 2 tikar.
My 5 valpar, 4 hanar + 1 tik.
Madde 4 valpar, 3 hanar + 1 tik.
Cilla 5 valpar, 2 hanar + 3 tikar.
Jag 5 valpar, 3 hanar + 2 tikar.

Alice 50 dygn:

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards