Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Mikaela - 22 april 2013 15:23

Nu vill jag försöka skriva ett vanligt inlägg. Alltså självklart skulle jag kunna skriva ett helt inlägg till om Nora, men just nu känner jag för att uppdatera er om nått annat som också är väldigt viktigt här hemma just nu.

Nämligen Alice! Det är idag bara 13 dagar kvar tills hon går in på dygn 63 och hon har nu börjat få en riktigt rund och go mage! Jag tror inte på sådär jättemycket valpar och om man kollade på senaste kullen som dom var fem st i så påminner tjockleken om den gången. Vi har fått in en till gissning, nämligen av My så just nu ser det ut såhär:
Nora 6 st, 4 tikar & 2 hanar.
My 5 st, 4 hanar & 1 tik.
Jag 5 st, 2 tikar & 3 hanar.

Försökte ta en magbild på henne här om dagen, men svårt att få en bra bild där man ser hur stor hon är. Men laddar iaf upp den så ni får se.

Kan iaf uppdatera er om att jag tror Noras tillfrisknande äntligen går åt rätt håll, om än lite långsamt. Hon har nu äntligen själv börjat be om nått att äta och idag var hon med på dagis en stund. Hon var väldigt trött när jag hämtade henne så nu softar vi på soffan och tar igen oss lite när Loka ändå sover.

Ikväll ska jag åka och träna lite hund och denna gång tar jag med mig Pink då Flora löper!
Nu kommer iaf bilderna på Alice!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards