Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Mikaela - 11 april 2013 20:40

Här är våren, om alla ni där hemma undrar! Sopade gator, ingen snö och is! Vår, vår, vår!

Hållt igång har vi gjort hela dagen också. Vid 9.30 åkte vi ner till öppna förskolan i morse. Tänk att trots att vi inte bor kvar här så tas vi emot med öppna utsträckta armar och kramar av personalen! Fantastiskt!
Framåt lunch åkte vi hem till Joi och åt. Loka sov ganska så länge och har varit på jättebra humör sen vi kom ner. Jag å Joi hängde i soffan en sväng medans barnen var ute och lekte/sov.

Så småningom var det dags att bege sig hem men jag och Joi var i väg en sväng nu på kvällen till Stinsen, ett shoppingcenter, utan barn!! Kan ha varit första gången!! Nice var det i alla fall, mycket skratt som övergick i tårar. Ja på grund av skrattet alltså ;)

Imorgon blir det lunch hos Joi men sen ska vi hålla oss lite här hemma för då kommer lillebror hit :) och på lördag är det dags att bege sig hem igen! Men nu, gos i soffan med Nora!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards