Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Mikaela - 10 april 2013 08:29

Alltså, hur kan man inte längta om man kollar in den här bilden :)

Aldrig har man väl varit så glad över flytningar :) ja alltså Alice har flytningar, precis som förväntat efter dygn 35.
Wii!! Guu så jag längtar tills dom ska födas, det är det mest spännande! Hur många är dom? Färg? Teckning? Fördelning?
Längtar, längtar, längtar!!

Idag blev det att gå upp med tuppen då Nora skulle vara på dagis redan kl 8, det är vi inte vana med :) dom skulle nämligen in till stan och gå på teater och Nora var så spänd! Hon tyckte att det skulle bli så roligt! Medans hon är på dagis så ska jag packa, japp för idag åker vi ner till väsby på en trip.
Kommer hem till helgen igen! Det ska bli superkul! Nu är jag trött på att sitta här i min ensamhet, nu måste jag komma ut och träffa kompisar, framför allt Joi!

Nej, nu ska jag ta tag i packningen ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards