Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Mikaela - 9 april 2013 14:26

Sov uruselt natten till igår av olika anledningar. Så hela dagen igår gick jag i dimma. Trots det så stoppade jag in åksjuka Flora i bilen och åkte och träffade några som går kurs hos MedMarie hundkurser, matte till Baloo. Dom träffas på måndagar och tränar själva så jag och Flora har hoppat på där! Så igår tränade jag lite fot gående med henne, framför allt att hon ska komma och sätta sig fot bredvid mig. Hon var jätte duktig, så nu ska vi träna på det här hemma så hoppas jag det sitter snart. Det var väldigt kul iaf!

Idag var jag och Loka till Avesta på ett ärende och efteråt lunchade vi tillsammans på donken, och hör och häpna. Hon satt väldigt still och bara åt sin lunch, Loka liksom!! Inte allt för vanligt, men hon hade så många och flörta med så hon glömde väl att hon satt still ;)

Nu ska jag fixa middagen, lasange. Innan jag ska hämta Nora som är hos Ida och leker!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards