Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Mikaela - 6 april 2013 20:19

Vilken mysig dag vi haft idag.
Mitt på dagen åkte vi och träffade min syrra Sabina och Patrik i Falun. Gick på några affärer tillsammans och inne på Rusta slog Loka på en vurpa och slog kindbenet i vagnen. Jag kände att vurpan vart hårt eftersom det var jag som höll i vagnen men hon grät bara en liten skvätt innan hon sprang vidare som ingenting. Det var inte först vi satt hemma och åt middag som vi såg att hon även slagit i ögonbrynet och ögat som fått en ordentlig blödning i ögonvitan. Som just nu är allt annat än vit.. Men hon verkar inte ha ont på nått sett, lite svullen är hon på kindbenet, men ingen blåklocka än. Får väl se när vi vaknar imorgon.
Trevligt hade vi i alla fall med Sabina och Patrik. Vi köpte två till fiskar till akvariet, ett par zebraciklider. Superläkra är dom! Får se om jag får till någon bra bild på dom någon dag. Nora brukar vara väldigt duktig på att fota firrarna, får be henne.

Nu ska vi snart inta lite chip å dipp, ska bara vänta in Eddan som lägger Loka. Hon fick vara uppe lite längre ikväll och spela lite iPad med storasyster Nora.
Hoppas även ni haft en fin dag!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards