Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Mikaela - 4 april 2013 12:17

Att få vakna till att solen lyser in i sovrummet gör väl vem som helst glad.

Igår kände jag mig känslosam och idag känns det lite bättre men fortfarande massor av tankar i huvudet som snurrar och gör mig sömnlös.

Idag fick Nora börja lite tidigare på dagis eftersom jag hade en läkartid. Eller jag hade två tider, en till mig och en till Loppan. Jag upptäckte en knöl i nacken för ett par veckor som jag ville kolla upp så det inte har något samband med den satans huvudvärken jag dras med dygnet runt. Det hade den inte som tur är utan huvudvärken beror nog på spänningar i axlarna och nacken. Sjukgymnastik ska kunna hjälpa mig lite men jag behöver även prata med en tandläkare då han trodde att jag biter ihop för hårt... Så jag har lite att fixa med.

Måste bara berätta om Nora. Igår kväll tog jag mig lite tid till att söka jobb, samtidigt jag gjorde det satt Nora bredvid mig och grät hejdlöst; nej mamma, sök inte jobb! Jag vill inte att du ska börja jobba.
Hon hade sån seperationsångest bara över att jag söker jobb så hur det ska bli när jag väl får ett.. Ja det vågar jag inte tänka på ;)
Skulle så himla gärna redan nu hitta ett deltidsjobb, men lättare sagt än gjort..

Nu ska jag njuta några minuter av lugnet för snart vaknar väl lillmonstret ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards