Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Mikaela - 31 mars 2013 11:07

Jahapp, nu sitter vi i bilen igen då. Även denna gång ska vi ner till Väsby. För idag ska Joi och Stefans dotter, mitt gudbarn döpas! Lilla Nelly!

Det här är första gången jag får den äran att vara gudmor, så jag är mycket stolt!

Igår var mamma och alla vi andra en sväng till kupolen innan vi sen åkte hem och gjorde i ordning påskmiddan, grillat!!! Guu så gott det var!!
Idag skulle mamma, Micke och Simon stanna kvar hemma hos oss med hundarna ett par timmar innan dom åker hem så hundarna slipper vara ensamma någon längre stund. Ett par tre timmar klarar dom men längre än så vill jag inte lämna dom.

Eddan är ledig även imorgon eftersom det är en röd dag men vad den dagen bjuds på får vi se imorgon ;)

Av Mikaela - 31 mars 2013 11:05

Jahapp, nu sitter vi i bilen igen då. Även denna gång ska vi ner till Väsby. För idag ska Joi och Stefans dotter, mitt gudbarn döpas! Lilla Nelly!

Det här är första gången jag får den äran att vara gudmor, så jag är mycket stolt!

Igår var mamma och alla vi andra en sväng till kupolen innan vi sen åkte hem och gjorde i ordning påskmiddan, grillat!!! Guu så gott det var!!
Idag skulle mamma, Micke och Simon stanna kvar hemma hos oss med hundarna ett par timmar innan dom åker hem så hundarna slipper vara ensamma någon längre stund. Ett par tre timmar klarar dom men längre än så vill jag inte lämna dom.

Eddan är ledig även imorgon eftersom det är en röd dag men vad den dagen bjuds på får vi se imorgon ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards