Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Mikaela - 16 mars 2013 19:47

Efter frullen imorse åka Eddan och Loka till Falun en sväng medans jag och Nora tog med jyckarna till skogen. Medans dom brände lite energi så fixade jag lite påsk-ris. Nora hon klättrade på stenarna så hon var alldes svettig när vi skulle gå hem.

Väl hemma hann vi både fixa klart påskpysslet och göra en sockerkaka innan dom andra kom hem.

Efter lunchen bytte vi barn så Eddan och Nora gick ut på tomten en stund medans jag och Loka lekte inne. Loka slocknade sen i min famn och jag kunde smyga ner henne i vagnen så slappade vi andra på soffan och gloffsade i oss lite lördagsgodis ;)

Middagen intogs och vi busade vidare med barnen innan det var dags för Flora å hoppa in i duschen inför morgondagens utställning. Håll tummarna för oss så hörs vi imorgon kväll!


Juste, Loka fortsätter att överraska! Idag hittade vi henne på ena köksbänken, hon är ju livsfarlig!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards