Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Mikaela - 15 mars 2013 18:20

Ibland är fredagarna fantastiskt långtråkiga men ibland är dom också alldes underbara!
Som idag! Vi hade inga som helst planer och det fanns ingen kompis Nora kunde leka med heller.
Så då är det bara å plocka fram pyssel-hjärnan! Vad kan vi htta på? Jo, påsken är snart här!
Så fram med papper i olika färger, saxar, lim, tuchpennor, ägg och färgade fjädrar. =)

Vi började att rita av noras händer och fötter för att sen klistra ihopp dom är roliga tupparna!


Sen skulle vi göra koner som sen skulle bli hönor och tuppar, men oj så jag fick klia mig i huvudet. hur tusan gör man en kon? Till slut fick jag till det =) Hahaha =)
   
Vi blåste och målade ägg också, men dom ska hängas upp i riset och det är inte klart än. Så det får ni se imorgon!

Loka sov första stunden vi pysslade och andra stunden passade hon på att hitta på hyss, nått hon gör väldigt bra =)
 
Japp, som ni ser så har vi gått i pyamas heeeeela dagar, skönt va =)

När jag väl skulle laga middag så gick Nora ut en stund och för att slippa ha Loka på höften så fick hon sitta en stund framför ipaden med några skinkbitar att mumsa på. Fiffit va?
 

Hon är bra söt i alla fall =)
   

Ikväll blir det fredagsmys med jordnötsringar och popcorn =)
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards