Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Mikaela - 11 mars 2013 18:52

Mupp bloggplatsen!! Trodde jag hade bloggat idag, eller jag hade det men inlägget har tydligen hamnat ute i cyberrymden! Tack mamma för att du ringde å berättade det ;)

Nu måste jag ju försöka klura ut vad jag hade skrivit... Hmm.. Jo juste! Igår försvann dagen i ett nafs! Höll handlerkurs på förmiddagen. Det var som alltid superkul och mycket givande! Nu längtar jag massor till utställningen i helgen.

Efter kursen hann jag bara hem och vända för det var dags för Nora att åka till simskolan. Jag mailade simskolan i veckan som var eftersom det inte sköts ordentligt och det hade dom verkligen tagit tag i! Vilken skillnad! Sånt gillas!

Idag var jag väldigt hurtig på morgonen för innan ens klockan slagit 10.00 hade jag duschat, dammsugit, strykt och hängt upp dom nya köksgardinerna som jag fått av Tarja.
Dessutom hade jag och Nora byggt ihop en hamsterlabyrint av lego :)

Resten av dagen har jag mest konkat runt på en kinkig Loka. Vad det var med henne har jag ingen aning om. Nu sover hon iaf!


Vi har ju någon som fyller år här hemma idag, nämligen vår lilla lakrisbit Flora! 1 år redan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards