Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Mikaela - 9 mars 2013 13:16

Sitter i bilen nu och är på väg till leklandet så barnen får rejsa av sig lite. Det är väldigt vackert väder ute med strålande sol men kallt så det får bli inomhus rejs!

Igår så var vi ju hem till Tarja på eftermiddagen då jag behövde få lite tips och inspiration till nya köksgardiner. Vi kollade runt på olika sidor och tidningar men fann inget. Och när vi väl hittade några passande kostade dom skjortan ist. Så det slutade med att Tarja rotade fram ett par ifrån sin egen samling som jag fick! Tusen tack ! Ska fixa dom å hänga upp dom när vi kommer hem. Sen måste jag ställa mig och klippa lill Florisen inför högbo.

Imorgon ska jag hålla handlerkurs i Falun så lite planering inför det ska fixas också :) sen blir det såklart mello finalen ikväll ;) Nora hoppas på Sean Banan men tycker Ulrik är snyggast :) haha!

Vilka Goa ungar vi har!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards