Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Mikaela - 14 februari 2013 18:31

Två bra dagar går mot sitt slut och imorgon är det äntligen dags att för mig och Nora att åka till Köping.

Igår var det dags för COPE kursen igen. Fy tusan så bra den kursen känns, nu ska det bara nötas in i min hjärna också. Vanemänniska som man är så är det inte super lätt att bryta mönster men jag känner redan nu att jag når fram till Nora på ett annat sett om jag använder mig av den tekniken.

När det gäller dagis och allt som egentligen rör det här dagiset vi har här så känner jag bara mer och mer agg för varje dag jag lämnar Nora där. Så himla tråkigt för jag har verkligen tyckt om det dagiset och dess personal.
Strunt samma, för stunden i alla fall.

I dag är det alla hjärtans dag! Kärlekens dag! Vi gör inte någon jätte sak av det, trots att vi faktiskt förlovade oss på alla hjärtans dag för 3 år sen. Eller var det 4 år sen? Äää nu när vi är gifta räcker det väl å hålla koll på när det var? :)

Kärlek till varandra är vi duktiga på att ge i vår familj, oavsett om det är till varandra, barnen eller djuren. Även barnen och djuren ger varandra fantastiskt mycket kärlek, eller vad sägs om den här pussen? Kolla in tungan! PUSS

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards