Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Mikaela - 9 februari 2013 17:25

Man behöver inte ha dagen full i planer för att den ska bli bra! Idag hade vi inga som helst planer och det var lite för kallt för att släpa ut Loka. Så jag och Nora tog hundarna upp i skogen och busade. Både hundarna, Nora och jag tyckte det var super mysigt men lite kallt.
Nora trampade ner i ett hål med ena foten och den satt verkligen fast. Stenhårt! Jag drog och drog och till slut kom bara foten upp. Stöveln och strumpan var kvar i hålet :-) men till slut fick jag även upp det.

Några kort lyckades jag också att knäppa trots att det inte är så enkelt med galna hundar och en galen unge!

Ikväll blir det soffmys och kolla på mello. Både Nora's och min favorit är med ikväll. Noras favorit är Sean Banan och min är ju såklart Rikard Wolf :-)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards