Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Mikaela - 2 februari 2013 19:36

Ja, vad gör man när man har det lite små snålt i plånboken och man vill hitta på nått? Jo man tar en sväng till ikea, vi hade ett tillgodo kort sen innan så lite shopping blev det allt ;) även Nora blev nöjd för hon fick ju vara i lekhörnan så länge!
Shoppade lite nya fleece filtar till soffan, nya kuddöverdrag och ljuvligt doftande ljus i vårens färger! Allt i vårens färger.

Älskar våren och påsken, alla dess vackra ljusa färger och tulpaner ! Längtar som tusan!

När vi kom hem städade jag här inne med lite skälp ;) ifrån Loka medans Eddan å Nora städade bilarna!

Nu har Nora och jag nyss bakat schackrutor eftersom vi glömde å köpa lördagsgodis :) nått gott måste vi ju ha framför mello !

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards