Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mikaela - 1 februari 2013 19:43

Dagen började inte alls bra. Den dumma mamman vaknade till liv efter bråk med Nora. Jag skulle aldrig någonsin skada mina barn men jag kan höja rösten. Det händer inte ofta och jag mår fruktansvärt dåligt när det händer och jag hoppas i och med COPE kursen att jag kan på annat sett lära mig att jag når fram till barnen när dom trotsar. För det fungerar ändå inte med att höja rösten, bara en dum ovana som dras fram i all ilska. Nej, bort bort!

Och jag är så glad att jag stoppade barnen i bilen 20 minuter senare och åkte över till Tarja. Sen tog vi tillsammans en promenad ner till bruket i det fina vädret och gjorde lite ärenden innan vi tog en lunch på piazzan. Det var så himla mysigt och fantastiskt fint väder så när vi kom tillbaka hem till Tarja tog vi en fika i solen medans barnen lekte. Sammanlagt var vi ute i mer än 3,5 timme. Som om inte det var nog för Nora fortsatte hon att vara ute när vi kom hem och var ute sammanlagt 5 timmar. Det gäller att passa på när vädret är på topp!

Trots att dagen startade så dåligt blev den helt fantastiskt, så tusen tack för idag Tarja!

Nu ska jag njuta av fredagskvällen och bara ha fredagsmys!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards