Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Mikaela - 30 september 2012 20:56

Jopp, jag på plats i väsby och har redan hunnit gå igenom lite av papprena tillsammans med Evi och mamma. Vet inte om det gjort mig något klokare alls faktiskt. Hoppas på lite mer svar på mina frågor imorgon. Tror fonus kan hjälpa oss en bit på vägen.
Hoppas vi hinner fixa massor imorgon och tisdag-onsdag så jag kan åka hem på torsdag. Hundarna trivs inte alls här och det är bara påfrestande för mig. Dom är vana att få gå in och ut som dom vill och få ha sin "space". Inte att någon ber dom flytta sig hela tiden osv.

Förr fick Eddan ha dom med till jobbet men den förmånen togs bort efter att en annan anställd lät sina hundar skälla hur som helst så en annan anställd klagade. Nu jobbar ingen av don anställda kvar, så kanske att dom längre fram kan släppa på det igen. För just vid sånna här tillfällen hade det varit jätte bra om han fick ta dom med.

Resan ner gick super bra, båda kidsen sov som stockar så jag kunde köra non stop!
Men nu måste jag verkligen stoppa Nora i säng!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards