Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Mikaela - 25 september 2012 19:17

Ja eftersom Pingu inte blev klar igår fick jag ju hämta Eddan på jobbet, vilket innebar ju även att han behövde komma dit idag. Men han fick flexa lite timmar så jag körde dit honom efter att jag lämnat Nora på dagis. Efter dagis så var det ju dags för Noras 4 års kontroll. Eftersom det är flera olika tester görs den här hemma. Nora var väl inställd på vad som skulle ske så det var inga problem alls för henne. Hon har lite svårt för vissa uttal så som ex köttbulle blir liksom söttbulle så vi skulle få gå iväg och få lite hjälp med det. Jätte bra att dom tar tag med det direkt istället för att vänta ut henne.

Ja sen var det bara å agera taxi igen, men idag fick han skjus av en kollega till hedemora så vi behövde bara plocka upp han där. Men imorgon har dom lovat att Pingu ska vara klar. Skönt, man är rätt beroende av att ha en varsin bil när man bor så här på landet.

Det var dagen liksom! Flora blir bättre å bättre, men just nu tycker jag det står rätt så still. Det blir varken bättre eller sämre. Får se vad veterinären säger på fredag. Nu ska vi göra det mindre roliga som man gör varje månad, nämligen å betala räkningar...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards