Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Mikaela - 12 september 2012 22:34

Ursch vilken klump i magen jag hade när jag åkte ifrån Falun efter att jag och Nora varit där och lämnat av hundarna. Inte för att jag tvivlar på att dom kommer ha det bra, för det kommer dom. Men jag är inte van å lämna bort dom, släpar ju med mig dom vart jag än åker. Sen att Alice nu hamnade hon någon hon aldrig träffat innan känns lite elakt emot snälla Alice. Hon har ifs två hundkompisar där plus att hon kommer träffa Flora i veckan. För dom som passar Alice känner nämligen Marie, Leif och Jessica som passar Flora.

Nora grät en lång stund efter vi lämnat av Flora, lilla gumman. Att se kärleken som vi med barn och hundar ser mellan dom är fantastiskt. Msn ser också hur mycket dom betyder för varandra <3 .

Men som jag sa innan så tvivlar jag inte en sekund på att dom inte kommer å trivas för då hade jag aldrig lämnat dit dom.

Ha det så bra nu Alice å Flora så ses vi om lite drygt en vecka.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards