Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Mikaela - 22 juli 2012 20:56

Nu är vi hemma, på vägen hem stannade vi till hos min vän Cia Lindroth, Studio 63, www.cialindroth.se. Hos henne har vi i alla år fotograferat Nora och alla våra djur. Nu var det Lokas tur, men inte bara hon. Vi tog syskonbilder, familjebilder, Nora bilder och hundbilder. Ååå vad jag längtar tills bilderna kommer. Cia är en fantastisk fotograf som gör detta endast i hobbynivå även hon är ett proffs i mina ögon. Rekomenderar henne varmt! För endast en liten slant kan ni få ett fantastiskt minne för livet!

Nu sitter Eddan, jag, Simon här i soffan och bara slötittar på tv. Barnen sover och det dröjer inte länge innan även jag gör det. Imorgon har Eddans 4 första veckor av semestern tagit slut och han ska jobba en vecka innan han går på yttligare 4 veckors semester/pappaledighet.
Hoppas ni haft en trevlig helg, min har varit fantastisk!

Av Mikaela - 22 juli 2012 11:40

Tyckte redan igårkväll att Nora verkade lite off och varm. Sen i natt när hon vaknade var hon väldigt varm, lika så imorse. Halvlåg bara på soffan lite apatisk, så Eddan fick åka och köpa Alvedon till henne. Redan efter en kvart satt hon upp och åt några snacks. Absolut piggare men långt ifrån frisk. Nu är vi på väg ut till Bromma zoo och ska köpa akvariegrus till vårt nya akvarium. Båda barnen sover gott i bilen. På vägen hem ska vi stanna till hos min vän Cia och låta oss fotas i hennes studio. Nora får göra som hon vill och jag gissar på att hon kommer sitta kvar i bilen och titta på film. Mamma och co möter oss hos Cia för lillebror Simon ska med oss hem ett par dagar. Återkommer senare och tiden finns. Då hemma i långshyttan igen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards