Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Mikaela - 11 juli 2012 19:59

Eller är det kanske bara att jag är helt slut.. Men vilken rolig dag och kväll vi hade både igår och idag.
Igår gjorde vi inget speciellt, barnen fick bekanat sig med varandra och dom röjde som små djur.
Vi åt tacos och hade mys. När barnen gått till sängs kom vinet fram.
Gott var det och mycket trevligt hade vi. Sent i säng blev det också, eller ja. Eddan han försvann när han skulle mata Loka en sväng. Vi dricker verkligen mycket sällan, vilket gör ju också att man behöver inte speciellt mycket för att bli flummig. Men det kan också vara väldigt trevligt att ibland bara få slappna avhelt och bli lite flummig.
Nog om det.

Idag åkte i allesammans till framtidsmuseum på förmiddagen. Det var jätte mysigt men jag vet inte varför det hete Framtidsmuseum för så mycket om framtiden tycker jag väl inte det var, mer om dåtiden.
Som ett pyttelitet Tomtits där barnen fick prova på massa saker. Sen åt vi lunch på max innan vi for hem igen. Till middag grillade vi och proppade i oss en massa vitlök, alla utom Eddan som inte är så förtjust i det.
Imorgon åker Emma och co vidare hem och jag ska ta tag i lite städning. På fredag kommer Baloo hit, ska trimma lite på honom inför utställningen i helgen. Mamma och Micke kommer även på fredag för att hämta hem Wilma. Om jag förstod det hela rätt kommer dom också att sova kvar här en natt.
Men nu ska jag vara lite social med våra goa vänner!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards