Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Mikaela - 3 juli 2012 20:07

Min tanke var ju att vi skulle ha åkt hem så vi passae in Lokas förmiddags lur, men efter lite hot ifrån Joi hamnade vi istället på Midgårdabadet. Vi hade ju inga som helst planer på att bada så shorts fick både Nora och Eddan låna av dom. Jag hade aldrig varit på det badet, men jag kan ju säga såhär, ångrar inte en sekund att vi åkte dit innan vi åkta hem. Vilket trevligt bad. Pooler för alla åldrar, vatten ruchekana, hopptorn, strand vollybollbana. Massor av grönområden. Dessutomm fick man gratis låna parasoll så Loka slapp sitta i solen. Perfekt ju!!
Med oss följde även lillebror Simon.
                           
Joi hade dessutom stått och stekt en massa supergoda pannkakor som hon rullat och tagit med. Så lunchen var liksom fixad.
Resan hem gick sen mycket smärtfritt, båda barnen sov i stortsett hela vägen hem och även jag sov gott en bra bit.
Nu är vi hemma i vardagen igen och ska faktiskt hålla oss hemma nu ett tag =) men nu blir det en kvällsmacka i soffan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards