Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Mikaela - 7 juni 2012 11:12

Jaha, då var kissemissen köns stympad! Eller ja rättare sagt kastrerad iaf =). Stackars Kiwi.
Dessutom fick han ett chip i nacken. Så nu är han redo för världen, eller ja i alla fall för gräsmattan.

Passade även på att vaccinera Flo eftersom lillpuppan blev 12 veckor i söndags. Sån himla bra veterinär jag har. Kan inte bli mer nöjd alltså! Så bor ni i eller runt Hedemora och behöver en veterinär, hojta så ska ni få numret till en riktigt bra en!

Flora 12 veckor.
 

Igår kväll kom mannen min hem ifrån Italien, Nora höll sig vaken ända tills han kom hem och gissa om hon blev glad över presenterna han köpt. Hon hade nämligen önskat sig en teddybjörn som skulle heta Torbjörn (efter hennes kärlek, vår 47 åriga granne Torbjörn =) ). Sen fick hon även godis och lite annat smått å gott. Även jag fick godis, mitt favvogodis. En jätte stor vit toblerone och kinder choklad. Sen fick  jag en I   Venice t-shirt, en jätte stor, men väldigt mjuk. Så det får bli min sovtröja. Loka fick även hon en t-shirt  och ett gose lejon (som Nora gärna adopterar om Loka inte skulle gilla den =)).

BTW såg jag nu att skattepengarna sitter på kontot men är inte släppta än, en snart!! Nice nice..
Ikväll blir det en tur till stallet så den tjocka ponnyn får springa av sig lite gräs =)
Hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards