Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Mikaela - 28 maj 2012 19:13

Så var den dagen över! Eller nästan, Loppan hålla på att få sitt kvällsmål innan hon ska stoppas i säng och jag och snor-Nora tittar på tv.
Vad har vi gjort idag då? Nora har varit hemma ifrån dagis eftersom hon är förkyld. Men för övrigt är hon pigg som en lärka. Att det inte varit så varmt i dag har nog bara varit bra för hennes del, för då har vi kunnat vara ute en stund i alla fall.

Egentligen har vi inte gjort nått speciellt i dag men mitt på dagen så gick vi till affären och köpte glass. Nora gick hela vägen fram och tillbaka! Så himla duktigt av henne med tanke på att det faktiskt är ca 2 km dit och 2 km hem! Men vi tog det hela tiden i hennes takt och jag hade tagit med mig bärselen i fall att Nora inte skulle orka, då kunde jag bara ha satt Loka i selen och Nora i vagnen. Men det behövdes inte och Loka sov hela tiden.

En annan som också är väldigt duktig, det är lilla Flora. Två olyckor är allt som blivit inne i dag och det var när jag var iväg till affären. Ensam var hon inte, hon har ju både Alice och Wilma här och alla låg och sov gott när vi kom hem.

       

Imorgon kommer mammsen tillbaka och på onsdag ska vi handla blommor och plantera så det är extra fint till helgen =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards