Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Mikaela - 16 maj 2012 16:16

Idag fick vi besök av Baloo som är son till Alice. Han var den snyggaste från början, alltså utställningsmässigt och han har verkligen hållt. Jag tycker han är super snygg.
Visst hade jag önskat lite bättre tassar, dom är väldigt runda och fina men lite lösa i tårna vilket gör dom lite ankiga, precis som hans pappa. Så det är ju inte hans fel direkt =)
Lite mer päls på den här och jag tror faktiskt han är nått för framtiden.
Kolla in själva! Baloo 8 månader.
        

Sen passade jag ju även på att trimma Alice idag. Även hon har tagit sig bra sen valpningen och är snart redo för ringen. Även hon behöver lite mer päls, men hon har aldrig riktigt haft sådär super mycket päls.
       

Ååå vad utställningssugen jag är och jag ångrar så himla mycket att jag tackade nej till den där springer valpen... Tur som jag har så kommer Baloo att visas en del i sommar och då kommer jag åka med me Alice.
Nu ska jag kolla om vi lyckats fånga några möss i musfällorna på loftet, tyckte jag hörde i natt hur en blev mus-kebab! Mohaha...  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards