Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Mikaela - 14 maj 2012 08:52

Men aaaa.. jag kan inte släppa radhuset jag hittat.. Kanske borde vi prova å lägga ut den här själva på annons. Huset jag vill ha hinner nog bli sålt innan vi fått den här såld.. Fortfarande ingen som känner sig manad att låna ut sådär 950 000? =)

Måndag idag igen då! Men sånna här veckor gillar jag, Eddan jobbar måndag, tisdag och halva onsdag. Så på onsdag när han kommer hem vid strax innan 14 ska jag förbereda för Baloo som kommer för lite trimning. Baloo är en av springervalparna. Sen ska jag även passa på att klippa Alice efter det.
På torsdag har vi inga planer men på fredag kommer Eddan åka till mora å hämta möblerna vi köpt av mamma. Först så ångrade dom sig eftersom dom själv fick lägenhet men hon ringde nyss å sa att ää ni får ta möblerna =). Ingen blir gladare än jag!

Men nu sover Loppan så jag hoppas hinna softa lite nu.. Återkommer kanske senare med ett till inlägg.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards