Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Mikaela - 9 maj 2012 10:32

Loppan har sovit dåligt i natt. Dessutom nyser hon en del så jag gissar på att det kanske är en förkylning på g. Annars då, grått och regn och dagis har stängt idag. Så vad gör vi då?
Jo, jag å barnen köper med oss lunch och åker över till Eddan på jobbet och lunchar med honom.
Så får vi i alla fall några timmar att gå. Sen blir det hem och fortsätta rensa, som jag påbörjade igår.
BTW så såg inte äns Eddan att jag flyttat om i matsalen, alltså jag hade med andra ord flyttat bordet som är 2*1 meter, och det såg han inte äns?!?! Kanske dags för brillor hjärtat?

Ikväll hade ju jag och Nora åkte ner och kört Pysen, men eftersom det ska regna hela dagen så blir det en ridstund för Nora i ridhuset istället. Kanske kan få henne att trava helt själv, inte helt enkelt på en ponny som är ganska så seg och försiktig när Nora sitter på honom.

Har lite bilder på Nora och Pys ifrån sist när hon red på honom.
           
Hur goa är inte dom tillsammans liksom? Nora sitter och bara asgarvar hela tiden.
Nej nu hörde Loppan, trots att hon sov att jag var inne på bloggen, för det slår aldrig fel. Hon vaknar alltid när jag bloggar!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards