Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Mikaela - 6 maj 2012 19:31

Och bloggen blir kvar! Drar helt enkelt ett streck över fredagens inlägg och går vidare.


Ny vecka, nya tag. Måndag alltså.
Loppan ska till BVC för vägning och mätning. Sen har vi inga mer planer. Nora är tillbaka på dagis efter två veckors ledighet. Nu ska hon få gå så mycket som möjligt fram till midsommar för sen blir det långledigt för henne. Hoppas på bra väder hela veckan för då blir det nog en och en annan sväng ner till lekparken.


Har lagt ut en del saker på försäljning på fejjan, bland annat dom här tre sakerna.
Antik stor mjöltunna. 400 kr. Hatthylla med tillhörande krokar 100 kr. Helt ny brevlåda med lås, svart, 100 kr.
     


Nu jäklar ska här rensas! Juste Loppan har nu sen två nätter tillbaka sovit i sin egen säng utan några som helst problem. Hon är så himla snäll den där babyn.
Noras mardrömmar fortsätter och jag ska fråga BVC tanten om hur vi nu ska gå till väga. Tänk om det fanns nått försvinn-mardrömmar-piller..vad lätt det då skulle ha varit...Nej nu ska jag svamla viare.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards